Вдосконалення залізничних коліс

Технологія що стосується обробки за допомогою температури
Відповісти
Administrator
Адміністратор сайту
Повідомлень: 52
З нами з: 22 вересня 2018, 13:34
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Вдосконалення залізничних коліс

Повідомлення Administrator » 04 вересня 2019, 06:10

Активізація залізничних перевезень завдячує збільшенню швидкості пасажирських потягів та зростанню тоннажності вантажного рухомого складу. Виклики сьогодення задають нові вимоги до конструювання поїздів та їх деталей в аспекті підвищення міцності, протидії руйнуванню та належного опору щодо негативного впливу експлуатаційних чинників. Серед поширених причин псування рухомого складу – понаднормове зношування та пошкодження поверхні кочення суцільнокатаних коліс. Проте існують шляхи зниження швидкості зношування завдяки модернізації технології виготовлення залізничних коліс.

Міцність залізничних коліс нового ґатунку
Олексій Євгенович Меркулов, співробітник Інституту чорної металургії ім. З. І. Некрасова НАН України, поділився результатами свого нового напрацювання. Вчений презентував товариству інженерів технологію виробництва високоміцних залізничних коліс. Цільовим призначенням даної розробки являється виробництво сталевих коліс для залізничного транспорту.
Представлена технологія володіє рядом переваг, зокрема: щодо параметрів пластичності та в’язкості – вона значно перевершує аналогічні характеристики відомих марок: за подовженням на 41,5%, за звуженням на 68%, за ударною в’язкістю обода та диска — на 70%. Завдяки вибору оптимального хімічного складу колісної сталі та вдосконалення режимів термічної обробки коліс забезпечується твердість НВ ≥ 320.

Основні технічні параметри
Модифікований склад сталі для залізничних коліс і режими їх термічного зміцнення забезпечують комплекс механічних властивостей:
Характеристики
Показники: δ, % 9,8; σв, МПа 1170; Ψ, % 14,0; НВ 336; KCU, Дж/см2 30.

Правова охорона та комерційні вигоди
Конструктором зареєстровано охоронні документи України на об’єкти промислової власності. На теперішній стадії остаточно затверджено виробничі схеми та фінальну версію продукції. Крім того, розпочато процедури організації виробництва та просування продукту. Високоміцні залізничні колеса наразі представлені на більшості національних та міжнародних ринках. Апробація технології довела її працездатність,
А запуск нового виробництва спроможний забезпечити розширення ринків. Додатково замовникам також пропонується надання технічного завдання на режими термічної обробки залізничних коліс і визначення складу сталі для їх виробництва.

Відповісти

Повернутись до “Термічна обробка”