Зносостійкий профіль обода залізничного колеса

Загальні конструкторські питання та відповіді.
Відповісти
Administrator
Адміністратор сайту
Повідомлень: 30
З нами з: 22 вересня 2018, 13:34
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Зносостійкий профіль обода залізничного колеса

Повідомлення Administrator » 21 лютого 2019, 14:42

Довше життя залізниці
Залізничне сполучення відіграє надважливу роль у пасажироперевезеннях та торгівлі як національного, так і міжнародного рівнів. У зв’язку з цим актуальними залишаються розробки щодо покращення технічної частини потягів. Міра досконалості форм контактних поверхонь ободів залізничних коліс визначає швидкість зношування головок рейок та безпосередньо коліс. Бюджетним рішенням виступає оптимізація профілю ободу коліс, що в рази дешевше за переоснащення та заміну всієї площини колій.

Хай живе ресурс коліс
Співробітник Інституту технічної механіки НАН України і Державного космічного агентства України, інженер Мокрій Тетяна Федорівна нещодавно представила свою чергову технологічну розробку. Результатом її тривалої праці став зносостійкий профіль обода залізничного колеса.
Зносостійкий профіль обода залізничного колеса.jpg
Зносостійкий профіль обода залізничного колеса
Застосована в конструкції виробу технологія надає змогу використовувати такий профіль у наявних або перспективних вантажних вагонах, що мають ковзуни постійного контакту, для умов експлуатації на залізницях України, країн СНД і Балтії з шириною колії 1520 мм. Застосовуючи профіль даного формату, можна досягти збільшення розмірів плям контакту та забезпечення конформного контакту колеса з рейкою.
До цінних і практичних заслуг розробки належить збільшення ресурсу колеса з пропонованим профілем обода (за зносом гребеня) порівняно з колесом зі стандартним профілем (ГОСТ 9036-88) у 4-5 разів. Завдяки цьому досягається суттєве зменшення інтенсивності зносу контактних поверхонь та збільшується ресурс коліс до переточування (за зносом гребеня) до 350-400 тис. км.

Юридична охорона та потенціал комерціалізації
Технічну розробку офіційно зареєстровано об’єктом промислової власності. Права інтелектуальної власності підтверджуються правовстановлюючими документами на винахід та забезпечуються згідно вимог закону.
Наразі тривають різноманітні фактичні дослідження конструкторських рішень, що мають на меті оцінити ринкові та технічні перспективи даної ідеї. Провадиться інтенсивна науково-дослідницька діяльність в лабораторних умовах, а паралельно до неї ведуться переговори з потенційними замовниками. Дослідницький колектив комплектується новими кадрами, триває попереднє тестування ринкової ефективності та рівня конкурентоспроможності винаходу. Майбутнім замовникам пропонується ліцензія на зносостійкий профіль обода залізничного колеса для використання при виробництві.

Відповісти

Повернутись до “Загальні конструкторські питання”